U-K i s s . ZE:A . Infinite ... Girl
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید وامیدوارم که لحظات خوبی رو در وب من داشته باشید هر در خواستی که داشتید از طریق نظرات بهم بگید من حتما براتون میذارمش من اسمم محدثه و 16 سالمه واینم از ادرس ایمیلم:wonderkorea3@gmail.com خب امیدوارم که بانظراتتون منو خوشحال کنید


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 53676
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

tinsel korea
شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, :: 22:13 ::  نويسنده : mohadeseh


بعد مجری های برنامه گفتن که

Dongjun عضو گروه ZE:A شباهت زیادی به han ga in داره ( بازیگر سریال یوهی افسونگر )


[تصویر: r6ubjzheyfx63e8v601f.png]

و Sungjong عضو گروه Infinite شباهت زیادی به Song Hye Kyo ( بازیگر سریال Full House )

[تصویر: 9ap6rse8lur1zo9bjd2.png]
بعد یکی از مجری ها میگه Dongho عضو گروه U-K i s s به خاله اش رفته

[تصویر: fxkqdep27ain6ju47lpx.png]

حتی گفتم Sungjong و Dongho از پشت هم شبیه دخترا هستن

[تصویر: orx3xkks3pqlbmppw2ma.jpg]

بعد با یکی از زن هایی که اونجا بودن صورت هاشون رو کنار هم گذاشتن

بعد مجری گفت اگه بخوای بین این ها بگی کی پسره ( به اون زنه اشاره کرد و گفت ) اینه

[تصویر: l3p50rnxq81kr39oagfe.png]

 


نظرات شما عزیزان:

هیلاری 
ساعت12:58---10 ارديبهشت 1391
سلام خانوم خوشگله![چشمک][قلب] چه وب باحالی داری!!!!!![قلب][قلب][چشمک] با افتخار لینکت کردم و بی زحمت هم شما من رو با عنوان وبلاگم که بالاشه لینک کن![چشمک]
مرسی[بوسه][گل] باشه حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب