درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید وامیدوارم که لحظات خوبی رو در وب من داشته باشید هر در خواستی که داشتید از طریق نظرات بهم بگید من حتما براتون میذارمش من اسمم محدثه و 16 سالمه واینم از ادرس ایمیلم:wonderkorea3@gmail.com خب امیدوارم که بانظراتتون منو خوشحال کنید


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 53654
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


tinsel korea
دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, :: 17:29 ::  نويسنده : mohadeseh

 

[تصویر: 01444282041204522789.jpg]

شبکه mbc کره قصد داره تا برنامه ای با نام Be My Singer را به زودی به روی آنتن ببره.

در این برنامه آهنگ نویسان آماتور از سرتاسر کره آهنگ هایی که نوشته شدن را به برنامه ارسال میکنند و در طی یک مسابقه ای چندین آهنگ توسط داوران انتخاب میشه.

اما نکته جالب این برنامه اینه که هر هفته خواننده های مختلفی به این برنامه دعوت میشن که آهنگ های برتر اون هفته را به صورت زنده اجرا میکنند.

این طوری آهنگ نویسان نه تنها برنده میشن و میتونن نظرات کارشناسی را درباره آهنگشون بفهمند بلکه میتونن اجرای آهنگشون را هم ببینن.

این برنامه با هدف گسترش آهنگ نویسی در میان علاقه مندان به این رشته و ایجاد انگیزه و امید در میان این افراد تهیه شده.

فرش قرمز آغاز این برنامه در 2 ژوئن برگزار میشه.

قسمت اول این برنامه هم در همان روز با حضور Park Ki Young از گروه Girl’s Day به عنوان خواننده اولین قسمت به صورت زنده پخش خواهد شد.
خواننده قسمت دوم این برنامه هم گروه 2 نفره Mighty Mouth خواهد بود.
واقعا خوش به حالشون که انقدر اجتماعشون بهشون توجه می کنه


دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, :: 11:59 ::  نويسنده : mohadeseh
[تصویر: 59785463978132546857.jpg]

جله معروف Rolling stone که یکی از محبوب ترین مجله های موسیقی در امریکاست لیستی از 10 گروه برتر KPOP که می تونن در بازار موسیقی غرب هم موفق بشن رو منتشر کرده.. لیستی که بعضی از گروهها بدون شک باید در اون می بودن و نبودن بعضی هم سوال برانگیزه!! این مجله این 10 گروه رو این به ترتیب معرفی کرده..

2NE1, Girls’ Generation, Big Bang, Wonder Girls, After School, B2ST, Ailee, SISTAR, SHINee, and miss A

این مجله Kpop رو تلفیقی از موسیقی trendy Western music و پاپ ژاپنی معرفی کرده ومحبوبیت اون رو بین نوجوان های امریکایی به خصوص بعد از تورها و کنسرت های Kpop در امریکا غیر قابل انکار دونسته و گفته موفقیت این موسیقی در امریکا اون هم بدون هیچ حمایتی از کمپانی خاصی در امریکا جای تحسین داره و در ادامه پربازدیدترین ویدئوی Kpop رو در یوتیوب امریکا Gee گروه SNSD معرفی کرده و گفته این ویدئو تا حالا 74 میلیون بازدید در امریکا داشته در حالی که خیلی از عاشقان موسیقی در امریکا هنوز با Kpop آشنا نشدن و اگر این جمعیت عظیم هم کم کم با این موسیقی آشنا بشن ممکنه یک موج عظیم به راه بیوفته



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب